انواع پارکت چوبی

  • پارکت چوبی کاج

  • خرید بهترین پارکت های جدید در جنس های باکیفیت و عالی

پارکت چوبی

پارکت نوعی کف پوش است که از جنس چوب درختانی مثل کاج، افرا، صنوبر و بلوط می‌باشد. قیمت این پارکت‌ها با توجه به نوع چوب آن تعیین‌می‌شود و در صورتیکه دوست‌دار محیط زیست هستید و می‌خواهید حس طبیعت را به خانه بیاورید باید از این نوع کفپوش استفاده‌کنید. پارکت با کنار هم قراردادن قطعات چوبی طبیعی با طرح های مختلف اجرامی شود.

مزیت پارکت نسبت به پوشش هایی مثل لمینت طبیعی بودن و دوام فوق العاده (گاهی تا ۱۰۰ سال) آن است که این عوامل باعث می شوند این کفپوش هنوز هم طرفدار داشته باشد.

انواع پارکت چوب بلوط Mahogany ، Oak و Acacia با طرح های پارالل، موزاییک و انگلیسی توسط متخصصین اجرامی شوند و نکته مهم در هنگام انتخاب نوع پارکت توجه به میزان رطوبت فضا و در مجموع آب و هوای هر منطقه می باشد.

  • پارکت چوب بلوط

پارکت چوبی بلوط

  • پارکت چوبی ماهوگنی

پارکت چوبی ماهوگنی

  • پارکت چوبی Acacia

پارکت چوبی

کفپوش پارکت هر چند سال یکبار نیاز به بازبینی، مراقبت و پولیش دارد.

یکی از شیوه های جالب و سریع و کم هزینه برای جلا دادن پارکت را می توانید در چوبیس  بخوانید. هر گونه نم و رطوبت می تواند آسیب جدی به کفپوش های چوبی بزند. قیمت کفپوش در هر کدام از این موارد علاوه بر اینکه بر هزینه اولیه تاثیر می‌گذارد عامل موثر دیگری مثل متراژ‌ میزان استفاده را هم تحت تاثیر خودش قرارمی‌دهد.

در خیلی از مواقع مشتریان به دلیل بالا بودن کیفیت و در نتیجه قیمت کفپوش از استفاده از آن در همه نقاط خانه صرف نظر کرده‌اند.


 

انواع پارکت چوبی

برای خرید پارکت ترکیه ای به سایت مراجعه کنید و انواع مختلف پارکت ها را مشاهده کنید. تمامی محصولات به صورت مستقیم به شما عرضه می شوند و شما خرید پارکت را با قیمتی ارزان انجام می دهید


تلفن 02133283872. 02133283873. 02133283874

موبايل 09121331896

 

مطالب مرتبط

    [تعداد رای های دریافتی :1
    [امتیاز مطلب :9 از 10]
    شما نیز به این مطلب امتیاز دهید :

    تصاویر این صفحه
    تنظیمات
    این پرونده را به اشتراک بگذارید :
    Facebook Twitter Google LinkedIn

    یادداشت کاربران
    درج یک یادداشت :
    نام کاربری :
    پست الکترونیکی :
    وب :
    یادداشت :
    کد امنیتی :
    2 + 7 = ?